Kaip rasti informaciją apie gautus užsakymus?

  1. Prisijunkite prie interneto svetainės valdymo pulto.
  2. Pasirinkite Store arba Parduotuvė iš kairėje esančio meniu.
  3. Pasirinkite Orders arba Užsakymai iš kairėje esančio meniu.
  4. Atsidariusiame lange matysite užsakymų sąrašą - ID, pirkėjo vardą pavardę, užsakymo atlikimo datą, statusą. Norėdami pamatyti užsakymo kortelę, paspauskite ant užsakymo šiuo atvėju - #1383 Vardenis Pavardenis
  5.  Šiame lange matysite visą informaciją apie užsakymą: užsakymo datą, laiką, statusą, apmokėjimo informaciją, kontaktinius duomenis, pristatymo duomenis, užsakytus produktus, jų kiekius, kainas, bendra užsakymo kainą, pristatymo būdą. Norėdami pakeisti statusą pvz.: iš Processing arba Vykdomas į paspauskite kairėje ant išsiskleidžiančio laukelio ir pasirinkite norimą statusą.
  6. Pasirinkus norimą statusą arba atlikus užsakymo pakeitimus - paspauskite viršuje dešinėje esantį mėlyną mygtuką Update arba Atnaujinti ir užsakymo informacija bus atnaujinta.


    Papildoma informacija:

    Užsakymo statusai:

    1. Order on hold arba Sustabdytas - statusas kuomet laukiamas rankinis bankinis apmokėjimas;
    2. Pending payment arba Laukiama apmokėjimo - kuomet laukiamas el.banko apmokėjimas
    3. Processing arba Vykdomas - statusas kuomet yra gautas el.banko mokėjimas
    4. Completed arba Įvykdytas - statusas kai užsakymas yra išsiųstas klientui.
    5. Cancelled arba Atšauktas - mokėjimo klaida, užsakymas atšauktas pvz.: sąskaitoje trūksta lėšų.
    6. Refunded arba Gražintas - atliktas užsakymo gražinimas.
    7. Failed arba Klaida - užsakymo klaida.