Prisijunkite prie interneto svetainės valdymo pulto.
Pasirinkite Store arba Parduotuvė iš kairėje esančio meniu.
Pasirinkite Orders arba Užsakymai iš kairėje esančio meniu.
Atsidariusiame lange matysite užsakymų sąrašą - ID, pirkėjo vardą pavardę, užsakymo atlikimo datą, statusą. Norėdami pamatyti užsakymo kortelę, paspauskite ant užsakymo šiuo atvėju - #1383 Vardenis Pavardenis
Šiame lange matysite visą informaciją apie užsakymą: užsakymo datą, laiką, statusą, apmokėjimo informaciją, kontaktinius duomenis, pristatymo duomenis, užsakytus produktus, jų kiekius, kainas, bendra užsakymo kainą, pristatymo būdą. Norėdami pakeisti statusą pvz.: iš Processing arba Vykdomas į paspauskite kairėje ant išsiskleidžiančio laukelio ir pasirinkite norimą statusą.
Pasirinkus norimą statusą arba atlikus užsakymo pakeitimus - paspauskite viršuje dešinėje esantį mėlyną mygtuką Update arba Atnaujinti ir užsakymo informacija bus atnaujinta.
Papildoma informacija:
Užsakymo statusai:
1. Order on hold arba Sustabdytas - statusas kuomet laukiamas rankinis bankinis apmokėjimas; 2. Pending payment arba Laukiama apmokėjimo - kuomet laukiamas el.banko apmokėjimas 3. Processing arba Vykdomas - statusas kuomet yra gautas el.banko mokėjimas 4. Completed arba Įvykdytas - statusas kai užsakymas yra išsiųstas klientui. 5. Cancelled arba Atšauktas - mokėjimo klaida, užsakymas atšauktas pvz.: sąskaitoje trūksta lėšų. 6. Refunded arba Gražintas - atliktas užsakymo gražinimas. 7. Failed arba Klaida - užsakymo klaida.